МВС Укрїни. Експертна служба
ВЕРСІЯ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ
uken
МВС Укрїни. Експертна служба

ДОСТОВІРНИЙ ВИСНОВОК - НАДІЙНЕ ДЖЕРЕЛО ДОКАЗУ!

Герб Рівненської області

 Обгрунутування переговорної процедури

1. Найменування замовника:

Рівненський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України

 2. Місцезнаходження замовника:

 33003, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Гагаріна, 39

 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

 25574883

4. Категорія замовника:

 Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

 5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі:

 Газове паливо – за кодом ДК 021:2015 – 09120000-6 «Газове паливо»

 6. Кількість товарів:

 2021 рік – 3 000 куб.м.

 2022 рік – 10 000 куб.м.

 7. Місце поставки товару:

 33003, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Гагаріна, 39

 8. Строк поставки товарів:

 з 01.11.2021 року до 31.12.2022 року (включно)

 9. Найменування постачальника товарів:

 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ»

 10. Ідентифікаційний код постачальника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:

 42399676

 11.Місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника, з яким проведено переговори:

 Україна, 04116, м. Київ, вул. Шолупенка, 1, тел. (063) 332-95-74

 12. Умова застосування переговорної процедури відповідно до частини 2 статті 40 Закону:

 Відповідно до п.3ч.2 ст. 40 Закону Україна «Про публічні закупівлі» (якщо у Замовника виникла нагальна проблема здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера).

 13. Обгрунутування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:

 Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.

 При цьому, Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

 Відповідно до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України вих. № 3304-04/60124-06 від 03.10.2020 року «Щодо переговорної процедури закупівлі» для застосування підстави відповідно до п.3 ч.2 ст. 40 Закону, замовники можуть керуватися Кодексом цивільного захисту України (далі - Кодекс), яким передбачено визначення надзвичайної ситуації, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

 Поряд з цим статтею 5 Кодексу наведено класифікацію наслідків надзвичайних ситуацій. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу. Статтею 17 Кодексу встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який забезпечував формування та реалізовує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік.

 Відповідно до п. 24 ч.1 ст. 2 КЦЗЗ – надзвичайна ситуація – обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосування засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності.

 Надзвичайна ситуація може бути державною, регіональною, місцевою, об’єктовою. Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) (п.11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій, постанова КМУ від 24.03.2004 року № 368).

 Згідно з п. 11 Порядку – Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

 Відповідно до підписаного Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр., враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, відповідно до протоколу засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 15/09-21 від 12.10.2021р., яким затверджено перелік надзвичайних ситуацій, що виникли в Україні протягом вересня 2021 року, протоколу № 31 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 09.10.2021р. вирішено визнати ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного гагу для установ, організацій та комунальних некомерційних підприємств, що фінансуються з державного або місцевого бюджетів на осінньо-зимовий період 2021 – 2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 КЦЗЗ України, надзвичайною ситуацією. Замовник листом від 19.10.2021 отримав відповідь (висновок) компетентних органів стосовно наявності таких підстав. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.3 ч.2 ст. 40 Закону.